Voor Kastelijn vastgoed hebben we onderzoek gedaan naar de toenmalige website. Uit dit onderzoek kwam naar voren dat de toenmalige website niet goed scoorde op het gebied van snelheid en organische ranking wat veroorzaakt werd door een lange laadtijd en slechte technische SEO implementatie
Webnetwork zag naast deze punten van verbetering dat de website zich niet goed richtte tot de doelgroep. Het ontbrak aan een duidelijke call to action.
Hierdoor was er weinig aanzet tot lead generatie.
Tot slot hebben we als Webnetwork aanbevelingen gedaan tot het maken van een pixel perfect design wat beter overkomt tot de doelgroep.
Kastelijn vastgoed wilde een betere organische SEO ranking wat zou moeten leiden tot een hoger aantal aanvragen voor huizen die te koop werden aangeboden bij Kastelijn vastgoed. Om sneller meer leads te genereren wil Kastelijn vastgoed inzetten op een online marketing campagne. Pixel perfect design.
Om de snelheid van de website te verbeteren hebben we de website naar onze hosting omgeving overgezet. Daarnaast hebben we het oude design omgezet naar een lichtgewicht design op basis van een maatwerk template om de snelheid van de website nog verder te verhogen. Dit alles om een betere organische SEO ranking te ondersteunen. De technische SEO implementatie van het oude design voldeed niet aan de standaarden. Webnetwork heeft deze up to date gebracht naar de huidige standaarden. Het design is verbeterd om een betere aansluiting te hebben met de doelgroep van Kastelijn vastgoed.
Een marketing campagne bij webnetwork start altijd met klant interview waarbij we de doelen vanuit de klant duidelijk stellen en we een eerste hypothese formuleren.
Doormiddel van A/B testen zijn we gaan onderzoeken of de hypothese correct is, waarnaar we bijsturen aan de hand van data.
Door deze acties kort cyclisch te herhalen hebben wij er voor gezorgd dat Kastelijn vastgoed meer inzicht kreeg in haar doelgroep.
Het uiteindelijk doel van het meten en continu bijstellen is generen van meer leads voor Kastelijn vastgoed.